У фахівців Укрзалізниці триває робота над відновленням онлайн-продажу квитків. Наразі можна купити квиток на вокзалі або оформити його у потязі. Голова Укрзалізниці Олександр Перцовський зауважив, що працівники вокзалів керують чергою, надають пріоритет місця у черзі військовослужбовцям, пасажирам з дітьми та особам з інвалідністю. Якщо квиток не встигають купити до відправлення поїзда, його можна оформити безпосередньо у потязі. Потяги курсують за графіком, незважаючи на кібератаку, і нічого не скасовано. Якщо відмовляють у продажі квитка у потязі, слід звернутися до начальника поїзда, а у разі потреби – на гарячу лінію або в чати соціальних мереж. Пасажирам, які купили квиток онлайн, не потрібно друкувати його – провідники посадять їх у потяг за зображенням квитка.
В УЗ працюють над відновленням онлайн-продажів квитків

В УЗ працюють над відновленням онлайн-продажів квитків