З початку серпня автори на YouTube помітили зниження кількості переглядів на своїх каналах. Деякі з них зауважили, що кількість переглядів зменшилася майже вдвічі. Хоча YouTube не підтвердив цю інформацію, аналітики та непрямі вказівки від Google свідчать, що причиною можуть бути блокувальники реклами. Деякі канали відзначили, що перегляди з різних пристроїв залишилися стабільними, але з комп’ютерів вони скоротились на половину. Інші джерела також підтвердили цю тенденцію. Google зазначив, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на підрахунок переглядів, але доходи від реклами залишаються незмінними. YouTube відкинув можливість впливу нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на цю ситуацію.
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами