Компанія Karpatia, що допомагає створювати персоналізовані страхові програми для команд, вирішила перейти від роботи в Airtable до використання CRM-системи NetHunt. Згідно зі співзасновницею компанії, Аліною Голубєвою, вони шукали систему, яка б поєднала простоту з гнучкістю, щоб усі команди могли бачити однакову інформацію та ефективно працювати разом. Після впровадження NetHunt CRM, у компанії з’явилась чітка воронка, автоматизовані завдання та зросла конверсія. Кожна команда, що працює з клієнтами, тепер використовує одну CRM-систему, що дозволяє скоротити час обробки кейсів та покращити аналітику. За допомогою бізнес-аналітиків, Karpatia системно перенесла свої процеси в CRM, що дозволило збудувати її навколо реальної роботи команд. У результаті компанія побачила позитивні зміни: швидші процеси, задоволені клієнти та єдина система для всієї команди.
Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла

Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла