У першому кварталі 2025 року світові поставки смарт-годинників зменшилися на 2% у порівнянні з попереднім роком. Це вже п’ятий квартал поспіль зі спадом, як повідомляє Counterpoint Research. Головними причинами цього стали зниження попиту на індійському ринку та скорочення постачання годинників Apple Watch. Проте в Китаї спостерігалося зростання на 37%, що було найвищим показником з кінця 2020 року. Незважаючи на спад на 9%, Apple залишається лідером завдяки зростанню користувачів iOS. Huawei та Xiaomi також показали значне зростання завдяки широкому асортименту та конкурентним цінам. У той же час Samsung зазнав 18% втрати через падіння попиту на старі моделі. Аналітики вважають, що споживачі все частіше обирають моделі у ціновому діапазоні $100-200. Дитячі смарт-годинники також зростають у популярності. Китай залишається найбільшим ринком, а попит на смарт-годинники зростає в Північній Америці, Європі та Азії. Прогнозується, що ринок почне відновлюватися цього року з очікуваним зростанням на 3%, завдяки новим технологіям та попиту на преміальні моделі.
Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль

Ринок смарт-годинників падає п’ятий квартал поспіль