Компанія Xiaomi, яка випускає електрокари, стикається з проблемами у продажах. Протягом трьох тижнів поспіль продажі їхніх моделей SU7 та SU7 Ultra зменшилися з 7200 до 5200 одиниць на тиждень. Є декілька причин цього спаду, включаючи скандали щодо обмеження потужності, побоювання щодо безпеки та проблеми з опціональним капотом, який не виконував заявлені функції. Аналіз показав, що автомобілі Xiaomi посіли останнє місце у рейтингу якості. Багато власників SU7 Ultra почали розглядати колективні позови та вимагати повернення коштів і компенсації. Засновник компанії Xiaomi назвав цей період найважчим в історії компанії.
Продажі електромобілів Xiaomi падають на тлі кризи довіри до компанії

Продажі електромобілів Xiaomi падають на тлі кризи довіри до компанії