У результаті підвищення роздрібних цін, викликаного новими митами США, китайські маркетплейси Temu і Shein зазнали великого зниження продажів на американському ринку. Протягом тижня з 25 квітня по 1 травня продажі Shein впали на 23%, а Temu – на 17%. Це відбулося після того, як американські споживачі відреагували на скасування податкової пільги de minimis, яку компанії використовували для безмитного імпорту товарів з Китаю. Додатково, мита на імпорт з Китаю були підвищені до 145%, що призвело до зростання цін і падіння довіри споживачів. Товари на Shein подорожчали удвічі у категорії краси та здоров’я, на 60% – іграшки та настільні ігри, на 40% – товари для дому і на 10% – жіночий одяг. Компанії Temu та Shein високо залежать від китайського ланцюга постачання і змушені підвищити ціни через нові мита. Temu планує перейти до локальної моделі виконання замовлень, спрямовуючи зусилля на продаж товарів, які вже є на складах у США. Водночас цінова політика Amazon, Walmart і Target залишається незмінною, але невизначеність через зростаючий тиск постачальників з Китаю може привести до подальших змін у витратах для споживачів.
Мита Трампа обвалили продажі Shein й Temu

Мита Трампа обвалили продажі Shein й Temu