Нідерландська авіакомпанія KLM повідомила, що сталося проникнення до їхньої зовнішньої платформи, на якій обслуговуються клієнти. В результаті цього відбувся витік даних, які містять імена та контактну інформацію пасажирів. Хоча конфіденційна інформація не була викрадена, частина даних стала загальнодоступною. Компанія оперативно виявила проникнення та зупинила доступ, а також прийняла заходи для запобігання подібним інцидентам у майбутньому. Важливо відзначити, що жодні чутливі дані, такі як паролі, інформація про подорожі або дані кредитних карток, не були скомпрометовані. KLM також звітувала про цей інцидент до органу з захисту персональних даних. Клієнтам рекомендується бути обережними та уважними до підозрілих листів чи дзвінків.
Авіакомпанія KLM попередила про витік даних клієнтів через кібератаку

Авіакомпанія KLM попередила про витік даних клієнтів через кібератаку