Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий логотип, який став першим з 2003 року. Знакове “S”, використовуване з 1958 року, тепер має новий вигляд – плоский дизайн з тонкими контурами і кольором “яскраве срібло”. Це рішення відповідає сучасним вимогам, оскільки логотип краще виглядає на екранах смартфонів і в цифровому середовищі, а також екологічніший у виробництві. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі заявив, що новий знак відображає їхнє прагнення створювати цінність для клієнтів та готовність приймати виклики нової епохи. Перший раз оновлений логотип з’явиться на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show 30 жовтня 2025 року, а потім буде впроваджений у всі серійні моделі. Благодаря незмінним пропорціям, логотип можна буде встановити навіть на вже існуючі автомобілі без оновлення дизайну.
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років