Китайський автовиробник Deepal, який є дочірнім брендом компанії Changan, потрапив у скандал через відправлення рекламних повідомлень власникам автомобілів через мультимедійну систему без їхньої згоди. Близько 480 тисяч користувачів отримали рекламу, яка пропонувала знижку на модель S09. Після цього соцмережі заповнилися критикою проти компанії, звинувачуючи її в порушенні приватності та неуважному ставленні до власників. У відповідь Deepal вибачився перед користувачами і пояснив, що хотів повідомити про знижку, якою багато хто не був ознайомлений. Генеральний директор компанії також вибачився за помилку і сподівається на розуміння власників автомобілів.
Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні

Китайський автовиробник розлютив власників авто рекламою в салоні