Весілля Джеффа Безоса та Лорен Санчес у Венеції виявилося великим фінансовим успіхом для брендів і міста. За даними видання WWD, подія принесла світовим модним домам усього $222 мільйони завдяки публікаціям у ЗМІ та соцмережах. Dolce & Gabbana очолили список з виграшем у $14,5 мільйонів за сукню нареченої. Інші бренди також здобули вигоду: Schiaparelli – $4 млн, Versace – $2,8 млн, Oscar de la Renta – $2,7 млн, Alexander McQueen і Dior – по $1,6 млн. На весілля з’їхалося 200 знаменитостей, серед яких Леонардо Ді Капріо, Опра Вінфрі, Кардашьян-Дженнери, Іванка Трамп, Сідні Свіні та інші. Хоча захід викликав протести венеціанців, для економіки міста він був вигідним, оскільки приносив прибуток у розмірі 957 мільйонів євро.
Весілля Безоса і Санчес збагатило світ моди та Венецію

Весілля Безоса і Санчес збагатило світ моди та Венецію