У 2024 році компанія Mercedes-Benz продала 2,4 мільйона автомобілів, що на 4% менше, ніж у попередньому році. Основні причини цього зниження – проблеми в Китаї та недостатній попит на електромобілі. Продажі легкових автомобілів Mercedes-Benz зменшилися на 3%, але у четвертому кварталі вдалося зростання на 1% завдяки популярним моделям, таким як G-Class. Проте продажі автомобілів у люксовому сегменті впали на 14%. Найпопулярнішими моделями залишаються E-Class та GLC, продажі яких зросли на 6%. Продажі плагін-гібридів також збільшилися на 13%, але продажі електромобілів впали на 22%. Mercedes сподівається покращити ситуацію за допомогою нового електричного CLA на платформі MMA з покращеними технічними характеристиками.
Mercedes зафіксував падіння продажів за підсумками року
