Команда КВЦ «Парковий» впровадила CRM систему NetHunt, яка об’єднала маркетинг і продажі, спростивши взаємодію з клієнтами на всіх етапах. Це дозволило їм оптимізувати робочі процеси на 30%, зекономити час на аналітику та збільшити увагу до креативних рішень і нових кампаній. Завдяки CRM, команда отримала можливість працювати швидше, ефективніше розподіляти бюджет та покращити обслуговування клієнтів. Вони змогли відстежувати ефективність каналів залучення, швидко реагувати на зміни та запускати персоналізовані кампанії. Команда “Паркового” показала, як важливо мати цілісну систему взаємодії з клієнтами, де дані відображають повну картину клієнтського шляху та дозволяють діяти стратегічно для досягнення спільних бізнес-цілей.
CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM