У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили майже 4 мільярди гривень на рекламу своїх препаратів. Ці витрати вони перекладають на пацієнтів, враховуючи їх у ціну ліків. Головними рекламодавцями залишаються українські бренди Фармак, Дарниця, ПРО-фарма, Артеріум та Дельта Медікал. Реклама ліків на телебаченні стала все більш популярною, складаючи рекордних 62% від усіх рекламних бюджетів. Крім телебачення, фармкомпанії активно рекламуються в інтернеті: на YouTube, Facebook, Instagram, Google Ads, а також у Tik Tok та Telegram. Деякі препарати мають витрати на рекламу, які можуть становити до 90% їхньої ціни, що робить лікування дорожчим для пацієнтів. У той же час, в Європейському Союзі реклама ліків обмежена, а для рецептурних препаратів заборонена, що відрізняється від ситуації в Україні, де фармацевтичні компанії активно просувають свої продукти на різних платформах та навіть оплачують рекламу серед лікарів та на медичних заходах.
ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік